torsdag 6 maj 2010

Jag vågade tamejfan!!!

Jag trodde faktiskt aldrig dagen skulle komma. Men idag gjorde jag det. Det jag velat göra i så många år, men aldrig vågat. Denna gången använde jag mig av en annan taktik. Jag gick och beställde tid utan att säga det till NÅGON. Ingen fick få mig att ändra mig. Jag visste att om någon skulle säga "jaså? ska du verkligen det?" eller "varför det?" så skulle jag ändra mig. Jag är så jävla feg!! Men nu gjorde jag det. hahaaaaaaa. Det är som en liten vinst i mig själv.

Jag tänkte att eftersom jag förändras så mycket som människa innuti, så vill jag faktiskt förändras i mitt utseende också. Jag var redo för nått nytt, och ojojoj detta blev verkligen en
förändring.




Vad tycker ni??


21 kommentarer:

  1. asfint:D fan varför blev inte jag så fin? kuk.. as avundsjuk hahahah

    SvaraRadera
  2. Det blev ett toppenresultat!!! skitsnyggt.... om du vill följa mina bloggar kan du gå in på Leahs blogg: http://prinsessanleah.blogg.se eller min nyligen skapade blogg: blogg:http://mamalicous.blogg.se är inte så bra på att uppdatera de senaste tiden...ska bli bättre...men det är inte lätt när man har ett busfrö hemma som håller igång nonstop från morgon till kväll...sen så skriver jag examensarbetet och mitt i allt det högravid och försöker förbereda lite smått inför bebisens ankomt...tog ett gravidmage kort idag fullfigure....ser ut som "the giant with the pinhead" ska lägga ut den idag...samt andra bilder....

    Puss puss

    SvaraRadera
  3. jättfint, men haha va är detta... tror minsann carro skapade en "pagevåg" av ngt slag!? :P

    SvaraRadera
  4. Haha ja eller hur det måste va så :P jag tänker ta åt mig och känna mig stolt ;)

    SvaraRadera
  5. fast då tycker jag att jag började i vintras! :D

    SvaraRadera
  6. Haha ja men du klippte inte lika kort och Rosa och Erika klippte sig mycket mer tätt inpå mig ho ho :)

    SvaraRadera
  7. Du är jättefin!
    Mum

    SvaraRadera
  8. gud vad snyggt! Du passar ju jättebra i kort hår!

    SvaraRadera
  9. åh, nej förlåt mig. mitt var nog 1 cm längre än erikas. klart inte det räknas...

    eh, jo. jag var först! punkt slut :D

    SvaraRadera
  10. Nej Carro skapade ingen pagevåg herrejössanesmej. Jag har velat ha såhär i flera år, bara aldrig vågat. Enda anledningen jag vågade nu var för att jag är gravid och behöver en förändring till utseendet som liksom pekar på förändringen insides. Hahahaha.. det där lät töntigt. Detta är jätte stort för mig att jag vågade, så kom nu inte och säg att det är tack vare Carro! Förminska inte min bragd nu Lisa! :)

    SvaraRadera
  11. haha, skit i anledningen. så länge det är sjukt snyggt så räcker väl det som anledning? eller? :D

    SvaraRadera
  12. Nä, det är ju anledningen som är viktig. Är det ingen som förstår det? Jag har haft samma frisyr i ta mig skutton 10 år. Anledningen är allt! Det är för att jag ska bli mamma, och jag känner mig redo att gå vidare nu. Är det ingen som förstår symboliken? Så inte skita i några anledningar här inte. Anledningen är allt! :)

    SvaraRadera
  13. haha, förlåt då! klart du är stark och modig och vågad :D

    SvaraRadera
  14. Erkänn jag är din idol och du vill se ut som mig!!

    SvaraRadera
  15. Ja Carro, jag erkänner. Och vet du Carro, nästa gång du gör något revolutionerande i ditt liv, så ska jag inte ge dig en komplimang för det, utan jag ska få hela situationen att handla om mig istället. Det ska jag göra!

    SvaraRadera
  16. oops.. sa jag ngt fel nu.. jag tar tillbaka allt

    SvaraRadera
  17. Nej då Lisa. Det är lugnt :) Jag ville bara göra detta till en så mycket större grej än vad det egentligen är. För det var en asastor grej för mig :P

    SvaraRadera
  18. hur som helst blev det väldigt fint! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar