söndag 16 maj 2010

Spontan trafikolycka

Vi bestämde oss för att åka ut till Sannakroa idag för att lämna min nyckel och hämta mina crocks. (jag skulle aldrig frivilligt gå i dessa ute bland folk men tyvärr måste jag det nu innan jag hinner köpa nya skor, alla mina andra skor har nämligen bestämt sig för att krympa, så jag kan inte ha några av dom, kan kanske vara så att mina fötter är en aningen svullna, men hur som). På vägen hem från Sannakroa hamnade vi i en lång bilkö. Vi satt i över 30 minuter. Jag hade med mig min kamera, tack gode gud, så jag hade någonting att göra.

"Titta Erika, en Ambulans där framme!!!"

Trafikstockning på ena sidan och snabbt åkande bil i tom fil på andra sidan. Orättvist!!

Gul bil gäller inte när vi kör, det är farligt. "Men i trafikkö då?", "gäller inte där heller" säger Magnus. ååååååhhhhh tyyyypiskt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar