torsdag 6 maj 2010

En liten rolig detalj

Jag vill påpeka att som ni alla vet råkade jag klippa av rosmaris hår alldeles för långt för några år sedan. Ända sedan dess har hon gått omkring och sagt att jag klippte av henne 40 cm. Eller hon säger att frisören sa att hon klippt av 40 cm.

Idag klippte jag mig, min frisör sa att hon klippte bort 20-30 cm på det längsta stället.
Då vill jag nu att ni alla tänker och lägger ihop detta.
Skulle då rosmari ha haft DUBBELT så långt hår som jag hade nu innan jag klippte mig?
Har rosmari NÅGONSIN haft längre hår än mig?

Bara en liten detalj:)
Mitt namn är rentvått, inga 40 cm borta från ditt huvud rosmari. Nu är det bevisat!

7 kommentarer:

  1. Men Erika du är väl den sista som ska påpeka att någon överdriver ;) eller? har jag fel nu?
    höhöhö

    SvaraRadera
  2. saken är... att frisören sa 4 dm. inte jag :) sen om det lett till större problem för dej, erika, skiter jag i det för så sa hon och det litar jag på :)

    SvaraRadera
  3. Men rosmari även fast hon sa 40 cm. Så måste du ju inse att du aldrig ens har haft 40 cm långt hår att klippa av?? Tror du inte att det kanske är så att du kanske någonstans råkat blanda ihop siffrorna? För du måste ju se att 40 cm går inte. Det är omöjligt.

    SvaraRadera
  4. men alltså.. spelar det ens någonroll? är det så vitkigt att hävda sig erika? kom igen. hon sa 40 cm du klippte av hela mitt hår, spela roll om de då var 30? det var långt och blev kort punkt slut:P

    SvaraRadera
  5. Men det handlar väl för fasen inte om att hävda sig Rosmari. För mig var detta jävligt traumatiskt, även om du bara satt och asgarvade åt det, kommer du ihåg att jag grät som fan? hahahah. Så när du går och säger 40 cm till folk, så känns det som att "men vafaaaaan, det är jobbigt som det äääär" förstår du ? :P

    SvaraRadera
  6. Men ja Rosmari. Det var långt det var jävligt långt. Det var säkert 40 cm! Nu lägger vi ner det! :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar