tisdag 25 maj 2010

Jag minns tillbaka och tänker....

Vad gör ni nu för tiden? varför hör ni aldrig av er? Det var alldeles för längesen vi sågs. Det var det första ord jag sa, när vi sprang på varann, ute på stan, tidigare idag. Bor ni kvar i samma tvåa? Vad jobbar ni med? jag bubblade av frågor ni svaradeeeeee.....

Osv osv..


Jag hörde denna låt och tänkte på människor jag en gång känt, men som jag inte vet ett skit om idag, och kom på, om jag ser dom på stan, kommer jag förmodligen inte känna igen dom. Så jag bestämde mig för att använda facebook och spåra och titta lite om jag hade rätt eller fel, och jag kan ärligt säga att iaf 2 stycken av dessa, skulle jag aldrig känna igen om jag såg dom på stan.
Känner ni Likadant eller?

(tråkigt inlägg för Örebroare, men för er gamla Skövde-vänner, nu får ni svara)

Och skulle det vara så att någon av er nu, mot all förmodan, för det tror jag verkligen inte, skulle hitta till denna bloggen... Skriv en kommentar! Skulle vara skitroligt att veta vad ni sysslar med faktiskt!


18 kommentarer:

  1. hahah vem fan är nr 2? mellegård? jag är för övrigt väldigt nyfiken på vad johanna gör nuförtiden

    elin var rätt snygg

    SvaraRadera
  2. haha, jag säger som emma... det va bara tvåan jag va tvungen att tänka efter på.. fast visst är det mellergård? bor johannas föräldrar kvar vid er?

    SvaraRadera
  3. åh förresten.. står inte Henny i Kuala Lumpur? jag vill också! :D

    SvaraRadera
  4. Tvåan är Mellergård ja:) Jag hade svårt att identifiera Mellergård, Erlandsson och ljungqvist. Sen tror jag inte jag skulle känt igen lööf på stan, men på bilden gör jag det. Den enda som verkligen är sig lik är ju David Svensson enligt mig.

    SvaraRadera
  5. bnej, jag trodde först att lööf var johan eriksson :D hennes föräldrar bor kvar där vid oss ja. hennes pappa har tydligen motorcykel. väldigt värd information va? :D

    SvaraRadera
  6. Mellergård va svårast, dom andra ser man ju ibland, Lööf, Svensson och Elin träffar man ganska ofta. Johanna har jag koll på för hon känner Jocke (jävligt märkligt men ändå) Henny är nog den jag vet minst om i dagsläget. Mellegård läser typ kvantfysik eller liknande sa bror min.

    SvaraRadera
  7. haha, mellegård ser verkligenu t som en kvantfysiker också. men vad gör johanna nowadays då?

    SvaraRadera
  8. Ja han ser faktiskt precis ut att passa in bland "The big bang theory" grabbarna:P Jag kände inte igen Erlandsson alls faktiskt. Hon är inte ett dugg lik.

    SvaraRadera
  9. men hon har sett ut sådär i säkert 5 år nu.. minst!

    SvaraRadera
  10. jaha? haha. Det spelar väl ingen roll. Jag har inte sett henne sen ...jag vet inte ens sen när. Sen vi slutade Helenaskolan antar jag. Eller gick hon ens på Helenaskolan? Jag har som sagt noll minne!

    SvaraRadera
  11. haha, jag menade bara att hennes nuvarande utseende inte är en nyheto ch det är antagligen därför alla som sett henne någongång under de senaste 5 åren vet att det är hon.. och ja hon gick på helena, men året under oss :)

    SvaraRadera
  12. för övrigt så har hennes syster bytt namn till Cailyn Sara Maria Izolan Erlandsson. antar att du inte vet det heller :D

    SvaraRadera
  13. Vaaaa? Men gud varför det? och hur vet du det?:)

    SvaraRadera
  14. haha jag vet inte varför hon heter så. men jag och carro gjorde lite efterforskningar för ett tag sen :P

    SvaraRadera
  15. haha, henny har jobbat på maxi, vet ej om hon gör det nu... vet också att hon rest en hel del, det kan jag bidra med :D

    SvaraRadera
  16. Hahahahaha ja du Erika jag och Emma sitter inne på sjukt mycket info om familjen Erlandsson!! haha undrar om dom för samma diskussioner om oss eller är vi pyskstörda?

    SvaraRadera
  17. om caylin googlar sitt namn lär hon ju hitta den här tråden, och då kan vi nog mycket väl vara ämne för en erlandsonsk diskussion :D

    SvaraRadera
  18. Då hoppas jag fan att hon skriver en kommentar om hon hittar hit! Jag tror faktiskt inte direkt dom ägnar en tanke åt oss faktiskt. Men det har ju inte jag gjort åt dom heller direkt. Det var därför jag tillägnade hela detta inlägget till dom. Det tyckte jag var stort gjort av mig. Mycket stort.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar