onsdag 12 maj 2010

Mage vecka 21


7 kommentarer:

  1. Åh, myyys :D Du borde kika in lite på Marie Wiiks blogg (gammal Samvetare). Hon ska ha nu i juli typ och skriver massor om vad som händer med henne och magen och så vidare :) http://mariewiik.bloggsida.se

    SvaraRadera
  2. vad fin du är!
    /mum

    SvaraRadera
  3. Ah va mysigt!
    Fan va smal du är på översta bilden, om man bortser från magen då ;) men över axlarna och benen.

    SvaraRadera
  4. Lisa: ja fasen, det börjar gå snabbt nu! Du får ta kort på mig sen :) När jag har fått lite solbränna:)

    Lotta: tack för tipset. Alltid roligt att läsa om Magnus gamla flammor :P

    Mamma: Tack!!

    Carro: Tack!!!!!! Men det är tyvärr bara en synvilla, haha. Men det var därför jag tog med det kortet, så jag gillar att du såg det:P

    SvaraRadera
  5. Haha. Det tänkte jag inte ens på :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar