onsdag 19 maj 2010

Dator=Kaputt

Jag har ingen dator!
Min skärm eller burk har gått sönder. Jag kan inte se någonting på skärmen knappt. Det är myrornas krig fast i färg. Suck och stön.

Så tyvärr kommer det nog bli en hel del mindre bloggande från min del för just nu sitter jag på Magnus stenåldersmaskin och det tar mig ungefär 15 minuter att starta upp explorer och sedan uppdatera ett såhär litet inlägg. Jag förstår inte hur han orkar sitta med denna dator dag ut och dag in. Efter 2 dagar har jag redan fått panik!

Men I´ll be back!! Om ungefär 2-3 veckor då jag får tillbaka min burk. Men fortsätt titta in ibland för jag kommer nog allt uppdatera några gånger iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar