måndag 10 maj 2010

Jag och mina katter

Idag har jag känt mig som crazy-cat-lady. Jag har sprungit efter mina katter hela dagen för att ta kort på dom. Det är liksom det enda roliga i min lägenhet att ta kort på, jag försökte mig på att sitta i fönsterkarmen och ta kort ut mot gatan också, men sen började jag få för mig att folk såg mig sittandes där. Då kände jag mig mest creepy. Så det fick bli ännu fler kort på katterna.

Jag har börjat lära mig liiite om hur man ska ställa in ISOn och sådär. Men jag tycker ändå inte jag lyckas få sånt djup i mina bilder direkt. Men sånt kommer ju med tiden. Väldigt svårt är det iaf att fotografera en svart och en vit katt måste jag säga.



2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar