tisdag 11 maj 2010

MÅL

Nu har du äntligen kommit i mål. Bra kämpat!! :)
Är du en av de lyckliga vinnarna tro?
Skriv din vinstkommentar nedan och sen är det bara att hålla tummarna


Detta måste din kommentar innehålla för att vara godkänd!
*Ditt lösenord
*Numret på det pris du vill vinna
(priserna finns i Goodiebagen)
*Din E-post


Skriv detta i en kommentar nedan.
De första 25 som valt ett UNIKT pris vinner.
Kom ihåg att din kommentar måste innehålla ALLA punkter annars är den Ogiltig!
VIKTIGT VIKTIGT!!!


Tyvärr har blogspot haft problem de senaste dagarna och de flesta kommentarer syns inte. Men jag har fått alla era tävlingsbidrag till min mejl så även fast inte er kommentar syns i detta inlägg har era bidrag kommit in!

Nu är vinnarna publicerade.
Gå in på vinnarsidan för att se om just du vann.

62 kommentarer:

  1. Jag tog mig iaf igenom :) Och gu det var ju superkul :)

    Lösen: goodiebag

    Nr på vinst jag vill vinna: 15

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det inte blev något fel. Min klåfingriga lilla tös kom och slog på tangenterna så att allt försvann :(

    Gör ett nytt försök.

    Lösen: Goodiebag.
    Önskad Vinst: 24.
    Mail: Marie.Wiik@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Lösenord: Goodiebag

    Vinst: Nr 39

    E-post: anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Goodiebag

    Jag vill vinna nummer 9, Barnkalaset!

    //Carola (barbamama78@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Lösenord: Goodiebag!
    Skulle vilja vinna: Nr.9 valfritt kalaspaket :)
    mail: erika.berglin@hotmail.com


    Pst; du har stavat fel på Mikael Persbrandts namn! Du har skrivit det utan D:et :)

    SvaraRadera
  6. Goodiebag
    17
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hoppas, hoppas, hoppaaaas att jag är en av vinnarna! :D

    *Ditt lösenord:
    - Goodiebag

    *Numret på det pris du vill vinna
    - Skulle vilja vinna pris nr. 42. Valfria kalasprodukter till ett värde av 250. Sponsor: Kalaslagret. Perfekt vinst till stundande 1-årskalas! :)

    *Din E-post:
    sandra.li@hotmail.com

    /Sandra Li
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Goodiebag
    nr 18 scarf
    aiso@spray.se

    SvaraRadera
  9. lösenord: Goodiebag
    numret på det pris jag vill vinna: nr 13
    epost: mariamattsson81@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Oj, jag skrev i fel inlägg ;) Bättre sent än aldrig.

    Lösenordet är Goodiebag

    Jag vill vinna 66. Skyturtle.
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Lösenord: Goodiebag
    Nummer på pris: 60
    E-post: caroline_wilsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Goodiebag
    39. 1 2 Peel. Sponsor: Devlon

    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  13. Woooohoooo jag är i mål.
    Måste säga att detta var otroligt roligt!

    Mitt lösen: Goodiebag
    Nr på pris jag vill vinna: 56
    Min mail: Lindaokhevin@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Goodiebag

    Nummer 8. Knutmössa i valfri färg och storlek Sponsor: Yorrik
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Lösenord: Goodiebag
    Vill ha vinst nr: 42
    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  16. Lösen: Goodiebag
    Nummer: 22
    E-post: holgersson.malin@gmail.com

    Hoppas jag vinner :D

    SvaraRadera
  17. Sofie Lindberg11 maj 2011 kl. 18:16

    Sista lösenordet: Goodiebag
    Nummer på vinst: 29
    Min e-post: soflindberg@gmail.com

    / Sofie Lindberg

    SvaraRadera
  18. Jag är i mååål! :)

    1. Mitt lösenord är Goodiebag
    2. Jag skulle vilja vinna nummer 41.
    3. lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Vilka roliga tävlingar du hittar på!! =) Det är min dotter som tipsat mig!
    Lösenord: Goodiebag
    Pris: nr 46, halsband formad som ett fyrklöver.
    e-post: agnetapiali@hotmail.com
    MVH
    Pia Li

    SvaraRadera
  20. Goodiebag
    15
    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  21. Goodiebag

    32

    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Goodiebag
    42
    annamathildaeriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Lösen: Goodiebag
    Pris: 32
    E-post: annieellen@live.se

    SvaraRadera
  24. Hoppas nu på tur. Lösenord: Goodiebag Vill vinna nr 30 min E-post liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  25. Nu hoppas jag på vinst!
    lösen: Goodiebag
    mail: sara.ostling@gmail.com
    Jag önskar vinna nummer: 62

    SvaraRadera
  26. 1.Lösenordet är;
    Goodiebag
    2.Nummret på priset;
    45
    3. Min e-mail;
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. "Goodiebag"
    Vill vinna nr.66
    mail: fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. mitt lösenord är Goodiebag
    det jag skulle vilja vinna är 28. Gravid fyll i bok. Sponsor: Gullegrisen

    min e-post är axdal@me.com

    Jag måste sägga att detta var jätte kul.. och lite klurigt.. :)

    nu håller jag tummarna.. :)
    kram alexandra mamma till Tove

    SvaraRadera
  29. Lösenordet är Goodiebag, jag vill gärna vinna nr 30 och min mail är sanna_hammargren@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  30. Goodiebag
    16
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Lösen: goodiebag
    Numret på priset jag vill vinna: 29
    Epost: millan_89@live.se

    SvaraRadera
  32. Lösenordet är: Goodiebag
    Om jag vinner vill jag vinna: 30. Tandkräm för vitare tänder. Sponsor: BrilliantSmile

    för att jag hatar mina gulatänder och har tänkt köpt tandblekning flera gånger men pengarna räcker inte till..

    iaf här är min e-post:)

    sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Goodiebag 46 vill jag vinna!!

    Detta var verkligen kul!!!! :) Va på jobbet och blev avbruten när jag körde fast vid fråga 4, testa flera gånger med samma, och till slut så funka det! Kom inte hem förrän nu, och fick fortsätta. Så chansen är väl inte så stor, men jag testar ivarjefall!!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  34. Goodiebag!
    Vilken lurig trip till mål:) Men skam den som ger sig:)
    madeli@hotmail.se

    väljer 32 lr 41

    SvaraRadera
  35. * Goodiebag
    * 14
    * trasselsudden_(at)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera
  36. Goodiebag
    Nr. 16
    ivarsgard@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Lösenordet är: Goodiebag
    Det jag skulle vilja vinna är: nr 9
    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  38. Svar: Goodiebag
    nummret på priset jag vill vinna är: 34

    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Lösenord: Goodiebag
    Pris: 47
    Dennis_Sunesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Lösenord: Goodiebag
    Priset jag vill vinna: Nummer 32. Sminkpaket Sponsor: Flique
    Min E-post: lindahedberg@live.se

    SvaraRadera
  41. Lösen: Goodiebag
    Vinst: nr.16
    E-mail: stormfageln@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. mitt lösenord: Goodiebag
    mitt pris: nr 30
    mail: kim.wikstrom@hotmail.se

    Nu håller jag bara tummarna för att jag vinner också :)

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Vad menar du med mitt lösenord? Willes födelsedatum eller det sista man får?

    Jag svarar: Goodiebag
    Jag vill gärna vinna 45. extreme lips
    Dfyra_@hotmail.com är min epost!

    SvaraRadera
  44. Lösenord: 7 Oktober.
    Vinst: Nr 52

    mejl: thisisme.blogg@live.se

    SvaraRadera
  45. Mailade tidigare för det inte gick att kommentera, men nu går det!
    Mitt lösenord: 7 Oktober.
    Vill vinna nummer 57.
    Min epost: Anjahakanson@hotmail.com.

    Hoppas jag hann!

    SvaraRadera
  46. Lösenord:Goodiebag
    Nr på pris: 66
    E-post: sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. # Goodiebag
    #31
    #theres_carlsson@live.se

    SvaraRadera
  48. Goodiebag
    Nr 62
    nina_ortenlof@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Mitt lösenord är: Goodiebag

    Nummer pà pris jag vill vinna:
    Nr 53. Älgtermometern

    Email: citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Åååh såg ja hade gjort fel!! :O

    Sista lösenordet skulle ju va Goodiebag! :O
    Jag skulle vilja vinna nr 52

    och mejlen är thisisme.blogg@live.se

    SvaraRadera
  51. Det har varit lite trubbel och därmed har det blivit ett missförsånd med mitt pris. Jag väljer alltså nummer 56. Trätavlan.
    Hoppas att allt är utrett nu =)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  52. Mitt lösenord: Goodiebag
    Priset jag vill vinna: 42
    Min e-post: johanna.friman@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Goodiebag
    Jag vill vinna nr 62
    foggy_notion79@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. * Goodiebag
    * nr 8 - Knutmössa
    * yllet@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Lösenordet är: Gooodiebag
    Jag vill vinna nummer 28
    Min e-post är deborapersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Lösenord;:Goodiebag
    om jag vann hade jag velat vinna nr 10-de hade passat kanon på framtida möhippan för bästisen haha;)

    lakritzflicka@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Mitt lösenord är Goodiebag.
    Nr 24 har det pris jag vill vinna.
    Min e-post är erika.sturk@gmail.com

    PS: Tack för ännu en rolig tävling

    SvaraRadera
  58. GoodieBag
    nr 74, läslampa, så jag slipper väcka William när jag ska läsa.
    flumankan@hotmail.com
    Annika Granberg

    SvaraRadera
  59. Lösenord: Goodiebag
    Nummer på det jag vill vinna: 39
    Min e-mail: rebecca_thoren@yahoo.se

    SvaraRadera
  60. Lösenord: Goodiebag
    Mail: familjenpettersson@hotmail.se

    Önskad vinst: nr 28 (gravid fyllibok)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  61. Hejsan!
    Nu kom jag äntligen i mål :).
    Lösenordet är Goodiebag.
    Nr på priset jag vill vinna är nr 32.
    min e-post

    melinasmamma@live.se

    Mvh//Anna Vid

    SvaraRadera
  62. Hej. Blogspot har haft en del strul de senaste dagarna och det är flera användare som fàtt sina kommentarer raderade, därför sà skriver jag igen för att vara säker pà att min kommentar till denna skattjakt kommit fram

    Lösenord: Goodiebag
    Pris om jag vinner: Nr 53 Älgtermometern
    email: citcit.kuruyemis@gmail.com

    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar