tisdag 25 maj 2010

LG= Life's Good!!!



Jag måste säga att LG verkligen lever upp till sin logga Lifes good.
Detta är andra gången jag ska jobba för LG.

Kom precis hem från utbildningen.
Dom är så sjukt trevliga och roliga, jag ser fram emot detta uppdrag lika mycket som det senaste. Sist fick jag en mobiltelefon värd ca 6500 kronor. Denna gången fick jag en digitalkamera och minneskort+USB-minne. Jag har också chansen att få en splitter ny 42 tums LED-tv. Med tanke på att vi har en tjockTV här hemma, så skulle en LED-tv sitta fint:)

Nu ska jag ut på schlätta och pryda butiker med lite material och promota en tävling. Det ska faktiskt bli jätte roligt att komma ut igen. Åka runt i min hyrbil och prata med roliga säljare, och bo på hotell och bara vara mig en stund. Nu har jag 1 vecka att bara åka runt i en bil och inte tänka på nått annat. Detta kan jag behöva inför hösten!

2 kommentarer:

  1. Fick du din LG-mobil såld sen?

    SvaraRadera
  2. Nej den ligger fortfarande hemma. Du får gärna köpa den om du vill:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar