fredag 21 maj 2010

Magnus har sånt flyt!

Jag berättade här i bloggen när Magnus vann det där lotteriet som han inte ens själv visste att han var med i. Vinsten var väl inte världens whoho vinst, det var en dressing. En mycket god dressing iofs, men ändock, en dressing.

Men detta är inte det enda Magnus vunnit. Nej. Magnus vinner alla tävlingar han är med i.

Magnus köpte ett par converse skor, då fick han en lapp han skulle fylla i, svara på lite frågor och skriva en slogan om "varför älskar du dina converse?" för chansen att vinna ett par specialdesignade roskilde converseskor. Magnus svarade på frågorna och skrev "Jag älskar mina converse både på fest och festival"

Någon månad senare fick Magnus sina skor hem i brevlådan. Skitsnygga.

Men detta är heller inte det enda
Förra månaden var jag och Magnus och storhandlade. Vid kexchokladen stod det en sån där mysig grill i en kylväska med kexchokladmönster. "Skriv vem du vill dela en grillkväll med, och ha chans att vinna grillen" åååhh en tävling tänker Magnus och tvingar mig gå till kassan för att låna en penna.

"Jag vill dela en grillkväll med min gravida flickvän ute i den svenska sommarvärmen för att fira att vi till hösten går från att vara 2 till att bli 3"

Bäst för dig att du vinner nu säger jag, lite bitter över att med ordentlig foglossning tvingats gå ända till kassan å tillbaka.

I Måndags fick magnus ett sms "Grattis, du har vunnit en grill"...Haha
Den var vi och hämtade ut idag, och ikväll ska den testas:)

Nu ska jag tvinga Magnus att vara med i fler tävlingar, basta!!

UPPDATERING!!!!!

Magnus kom nu hem och läste blogginlägget "men guuud Erika, du har ju missat massa saker. Jag har ju vunnit...

Biobiljetter
Konsertbiljetter
Dvd-filmer
Skydd för laptop
2 Kameror
Mobiltelefon
Böcker
Mp3-spelare

"

Turnisse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar