måndag 26 december 2011

Annandag jul

Nu lider julhelgen mot sitt slut. Jag har haft det helt underbart mysigt här hemma och det har varit så skönt att fått slappna av och bara mysa med familjen. Wille har verkligen trivts och varit gladare än på länge. Han har bara gått omkring och njutit och det märktes att julen verkligen var någonting speciellt för honom. Helt underbart att se! Nu längtar vi redan till nästa jul och börjar redan räkna ner dagarna.


Juldagen firades genom att dricka Motörhead vinet som Magnus fick av mina föräldrar i julklapp. Vi gick sedan på en äkta förfest kan man säga. 30 personer inklämda i en liten etta. Det var längesedan vi festade ihop och längesedan man festade på det viset, så det var både roligt men man känner att det finns en anledning till att man inte gör på det viset längre :) Man börjar bli gammal helt enkelt, haha. Orkar inte sitta på ett golv och dricka vin ur ett plastglas som är större än det går att greppa. Man vill ha det lugnt och gött och kul och inte stress och fylla och skrik. Men det är ändå roligt i lagom mängd!
Väska HM: 999 kr. Stövlar Skopunkten: 349 kr. Stövletter Skopunkten: 399 kr.
Idag har vi varit på Mellandagsrean. Vi tänkte köpa en datorväska, hörlurar och smink. Jag har nämligen fått exem på ögonlocken så jag känner att jag måste köpa allergitestat smink vilket jag inte har nu. Dyrt som tusan men det känns värt det så jag slipper dessa fula utslag! Hur som helst. Det slutade med att jag kom hem med två par skor och en väska istället. Inte riktigt vad jag tänkt mig, men roligt det också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar