lördag 31 december 2011

Uppdatering, Fudge och färg

Jag håller för fullt på att baka chokladfudgetårtan för tredje gången nu, denna gång tog jag dubbel sats av smeten till kakan eftersom jag tyckte det blev alldeles för lite kaka i jämförelse med fudge. Det var som att äta bara fudge och kakan var så torr så den ramlade av fudgen som blev som en klump bara. Så nu kör vi tredje gången gilt och funkar det inte nu så skiter jag i det. Kom igen nu!

Håret är verkligen ännu mer katastrof kan man väl säga. Det är rött i utväxten vilket aldrig var meningen att det skulle bli. Jag köpte färgen Cappuchino och det stod att det skulle vara guldbrun, inte rött. Men jag antar att den felaktiga färgen som var typ lila gjorde att hela håret istället fick panik och förvandlade sig till rött. Jag får väl trösta mig med att inte hela håret är rött. Nej då. Topparna är mörka vissa nästan svarta och andra åt det lila hållet. Men är det någon dag på året som man kan ha knäpp hårfärg så borde det väl vara nyår? Hoppas att företaget i alla fall kompenserar mig med nya hårfärger så jag kan färga håret till en och samma färg senare i veckan. Om jag vågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar