onsdag 28 december 2011

Pappakärlek

Idag har jag fått mysa med bebis! Eva har fått tillskott till familjen, en liten Tage, gudomligt söt! Han sov genom hela stunden jag var där och jag kan minnas och sakna den där tiden då Wille bara sov och var söt. Men sen när Magnus kom hem från jobbet och vi började leka lite tillsammans allihopa så kom jag på hur UNDERBART det är precis så som det är just nu. Det är skönt att få en liten realitycheck så där ibland, man hamnar lätt i "gräset är alltid grönare" situation. Men det är viktigt att dra sig tillbaka och njuta åt det lilla. Idag har Wille skrattat hela dagen, precis hela tiden. Det är rätt härligt faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar