måndag 12 december 2011

Hidden Emotions-Text & Musik Erika Wilhelmsson

Har precis kommit hem från premiären på "Stora Örebro" som öppnades i Fredags. Har druckit ett glas vin tillsammans med Emelie och blev sugen på att spela lite när jag kom hem. Jag har därför även tagit mod till mig att publicera en av mina låtar. När jag köpte mig min nya gitarr så blev jag väldigt sugen på att sätta mig och skriva igen. Det fick mig att gå igenom lite gammalt material, saker som jag aldrig publicerat. Jag har aldrig publicerat någonting egentligen så detta är första gången. Inte för att jag tycker att detta på något sätt är så bra, mer för att jag vill minnas och ha det kvar. Låten ni får höra skrev jag efter jag spelat gitarr i endast 2 veckor så förvänta er inget finlir. Men jag vill ändå bjussa på en liten del av mig själv :)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar