söndag 11 december 2011

Designstrul & Julbord

Idag har min familj varit här och vi har varit på julbord. Sååå gott. Tredje julbordet denna veckan, jösses. Jag har gått upp flera kilo men strunt samma. Vad gör 1 månad på 1 år? :) Tack så mycket Mamma och Pappa för ännu ett underbart julbord. Det var så himla mysigt att ni var här! Tack moster Emmelie för Willes släp till bobby-caren också den kördes det runt med här senare på kvällen :) 

Mamma berättade också att min design ser konstig ut, då berättade min syster att hon också reagerat på det, och Magnus sa också att han märkt det. Är det fler av er som tycker att designen ser trasig ut? Den ser nämligen helt normal ut på min dator så jag har inte märkt någonting. Snälla snälla kära läsare, så fort ni märker att någonting verkar knas med bloggen säg gärna till för då blir jag bara tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar