lördag 17 december 2011

Julkalendern 2011 - Lucka 17


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är underbara Elodie Details. Jag älskar precis allt som dom har i deras webbshop! Idag sponsrar Elodie Details med en väldigt lyxig Limited Edition Napp och Napphållare i lyxig presentlåda. Detta är ju perfekta julklappen till någon eller kanske doppresent. 



1 : Svara på frågan (Obligatoriskt)
"Hur många nappar har Elodie Details i deras Webshop?"
Svaret finns hos Elodie Details

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!
 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
17/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar