måndag 26 december 2011

Julklapp och fallet träd


 Har precis kommit hem från stan där jag och Wille gick lite på mellandagsrean. På vägen hem gick vi förbi Frimis, en krog som jag jobbar på ibland. Utanför stod det en bil parkerad som var totalt förstörd. Ett stort träd som växer bredvid hade ramlat ner och som ni ser på den lite suddiga bilen är det inte mycket kvar av den bilen. Stackars ägaren som inte får tillbaka en krona på försäkringen då den inte täckte naturkatastrofer. Fy fasen vad tråkigt, och speciellt i juletider.


 Hittade lite fynd på Polarn o Pyret. 50% Rea hade dom där idag och lyckades få med mig ett mysigt vinter-set som passar bra som lekdress på dagis och senare lite mer urtvättad som pyjamas :) en cool tröja blev det också bara för det var så billigt!


 Köpte med mig 12-bitars Sushi från ett ställe här i stan, underbar sushi!! Jag smaskade i mig detta medan Wille åt middag och han var faktiskt nöjd med det han själv hade utan att försöka äta upp mitt som han brukar. Det var skönt att få ha det ifred :)


Hade fått ett paket på posten som jag inte beställt, undrade verkligen var det var så jag tog vägen förbi Ica på hemvägen för att hämta ut det. God Jul stod det på paketet men ingen adressat. Spännande.


 En Paradisask från en av mina samarbetspartners här på bloggen. Sen ett fint julkort där det stod God Jul & Gott nytt år önskar vi på Importgrossisten. Väldigt väldigt gulligt och jag blev superglad! Jag älskar paradisasken och även fast jag håller på med viktväktarna är det ju faktisk jul nu så är det någon gång man ska unna sig något gott är det väl nu? :) Väldigt fint initiativ tycker jag. Uppskattat!!

Nu ska jag njuta av choklad och krypa upp i soffan och sega framför TV:n tills Wille vaknar. Väldigt sen eftermiddagslur blev det idag då tiderna är helt knäppa efter resan hem. Skönt att vara hemma ändå, trots att vi gärna skulle stannat lite längre i Skövde.

Har ni haft trevlig jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar