torsdag 8 december 2011

Friends with benefits recension


 Jamie (Mila Kunis) jobbar som headhunter och lyckas övertala Dylan (Justin Timerlake) att tacka ja till ett jobb i New York. Det är på detta vis de två träffas, och får direkt perfekt vänskapskontakt. Både Jamie och Dylan har precis kommit ur från dåliga förhållanden och båda är trötta på kärleken och vill bara ta hand om sig själva just nu. Men de vill ju inte vara utan sex. Tillsammans kommer de på den perfekta planen, de ska kunna ha sex med varandra, fast inte blanda in känslor. Det som för så många är omöjligt. De skall alltså fixa det omöjliga! Gör dom det tro?

Betyg: 1.5/5

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. Allt är förutsägbart och uppgjort. Jag gillar vissa delar i filmen, som exempelvis att dom inte försöker krångla till detta enkla koncept med massa olika twister och sidostorys utan dom kör rakt på sak. Men till stora delar var den mest bara buäää, ingenting. Jag kände igen flera avsnitt ur andra filmer, och jag tyckte att mycket var så hiiiiimla kliche!!! Så nej. Denna ser jag inte om igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar