onsdag 21 december 2011

Julkalendern 2011 - Lucka 21


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Tampongshopen. De har sponsrat dagens lucka med ett MoxieKit bestående av tamponger, trosskydd, bindor och nattbinodor ur Moxies sortiment. Tampongshoppen har allt som du behöver för att kunna känna dig trygg under din röda vecka. Du kan enkelt och smidigt beställa från hemsidan och får det levererat till dig i lyxiga förpackningar. Passa på att handla de snygga förpackningarna nu när alla mina läsare får 20% rabatt på Moxie sortimentet! Använd kod: UnikaErika. Perfekt present för alla tjejer!



1 : Gilla Tampongshopen på Facebook (Obligatorisk)

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 
Obs!
 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
21/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar