onsdag 14 december 2011

Invägning 12

Jag är så sjukt sjukt nöjd! Jag har inte räknat några point och jag har inte varit och vägt mig på över en månad. Jag trodde jag hade gått upp flera kilo i vikt men jag hade ändå lyckats gått ner i vikt trots att jag vägde in mig med mer kläder och senare på dagen nu än sist också. Såååå skönt! Vilken nytändning jag fick nu! Jag har bävat för att gå dit, varit rädd för att se +3 kanske till och med +5 hade jag räknat med. Så mycket julmat och godis jag ätit. Men tydligen har kroppen gått in i förbränning och man anpassar maten automatiskt mycket bättre nu än innan.

Det betyder att jag har gått ner sammanlagt 6,8 kg med hjälp av viktväktarna och 3 kilo själv innan det. 9.8 kg!! Till nästa Fredag har jag som mål att gått ner 1.1 kg. Då kommer det betyda att jag har med hjälp av viktväktarna gått ner 10% av min kroppsvikt men det gör ju också att jag kommer över den härliga gränsen av 10 kilo om man räknar totalt.

Detta gjorde att jag fick sån motivation så jag åkte direkt till gymmet och körde ett spinningpass. Jag tog i så mycket så jag höll på att spy. Fick skippa avslappningen och sätta mig ner och dricka vatten istället. Kunde helt enkelt inte stå upp. Då har man tränat bra :) Nu ska jag ta ett långt och skönt bad och sen ska jag skriva ett inlägg om Lussefirandet på Öppna förskolan idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar