lördag 10 december 2011

Lumilove


Jag har fått det stora nöjet att ingå i MiniMangos bloggpanel.Det betyder att jag varje vecka kommer kunna presentera deras kampanjprodukt. Minimango är en sida med produkter för barn mellan 2-10 år. Hemsidan är enkelt uppbyggd och riktigt snygg! Varje vecka har de kampanjpris på just 1 produkt. Varje vecka byggs alltså deras sortiment på med 1 produkt. Därför är det extra spännande på Onsdagar då de släpper veckans vara!. De har superbra priser på den produkten som väljs ut att bli veckans vara.

Självklart vill jag kunna tipsa mina läsare om produkter jag tror kommer kunna passa er. Sedan finns det även möjlighet för er att påverka. Är det någon produkt som ni gärna vill att Minimango ska sälja, skriv det i en kommentar till mig! Ifall minimango väljer att ta med den produkten som veckans vara så kommer jag tävla ut en sån här på bloggen!



Veckans Vara hittar du hos MiniMango. Perfekt julklapp!
Wille önskar sig verkligen denna i Julklapp, vi får se vad tomten kommer med :)

Om lampan:
Barbapapa Lumilove är barnens nya nattlampa.Den kan lätt bäras med, den kan sova bredvid barnet i sängen på natten och den laddas enkelt genom att den ställs på sin gröna laddningsplatta. Barbapapa Lumilove är en trygg och säker lampa för alla stora och små barn och det som gör den så speciell är att den lyser upp så fort den tas från laddningsplattan utan att man behöver tända den.

Hur fungerar den?
Det finns inga sladdar eller batterier att byta. Ett litet batteri laddas upp när du ställer Barbapapa på den lilla runda plattan. Inga glödlampor att byta: lågenergi LED-lampan har en livstid på upp till 11 år.

Kan jag bära den med mig?
Självklart! Den är liten och lätt, perfekt att bära med sig vart man vill. Perfekt storlek och form för barn (0+).

Hur tänder jag lampan?
Den tänder sig själv när du tar upp den från plattan. Du kan till och med ha den med dig i sängen när det är sovdags. (Blir inte varm). Är intuitiv: lyser upp så fort den tas av sin platta.

Hur länge lyser den?
Den lyser hela dagen eller tillräckligt länge för en extra lång sovstund. Lyser i 12 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar