söndag 18 december 2011

Nej tack till Tomas Järvheden

Kom precis hem från julfesten. Alldeles för sent. Typiskt. Ska upp och ta Wille imorgon bitti! Skulle se järvheden på Satin men det blev aldrig av, vi hade missat honom helt enkelt. Råkade gå in i han på väg mot toaletterna. "Jag trodde du skulle uppträda idag?" frågar jag. "Det har jag redan gjort!" svarar han. "Men? Vi kom ändå hit rätt tidigt" sa jag. "När kom ni då?" svarar han. "Klockan 23" sa jag då. "Då hade jag redan kört" säger han. "Men åhhh. du skulle väntat på oss!" säger jag besviket. Då kommer det fram en vingel fotograf och vill ta kort på oss. Järvheden verkar på och försöker föra armen över min axel. Jag slingrar mig ur och säger "nej tack" sen går jag därifrån. Sen fick jag dåligt samvete! Varför det? Inte direkt så han brydde sig. Men ändå kände jag mig taskig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar