söndag 25 december 2011

Ny dator!


 Nu lovar jag mer bloggande från min sida för nu har tomten varit här med en ny dator till mig. Så otroligt snygg och läcker. Min andra dator gick av på hälften kan man säga, skärmen släppte från själva datorn så det var inte så lätt att blogga från den efter ett tag. Sen att hälften av tangenterna även var borta var ju också ett litet minus då ett blogginlägg såg ut ungefär så här .

Hj kra blgglsare. Idg hr jg vrit p dgis med wille.

Det var lite jobbigt att hänga med i mina resonemang helt enkelt och jag tröttnade snabbt på att inte kunna uttrycka mig ordentligt. Konstigt att man känner sig handikappad så fort tekniken strular. Men så är det faktiskt.

Senare ikväll kommer vinnarna utnämnas här på bloggen. Jag skulle egentligen gjort det igår men ni vet hur det är. Julafton kommer och då glömmer man bort allt annat och blir som ett barn igen. Julmat, glögg, presenter, jultomten. Allt annat kom i vägen helt enkelt. Kunde jag väl förstått redan innan men nu blev det som det blev. Som sagt. Senare kommer vinnarna i årets julkalender från lucka 8-24 presenteras.

Ikväll blir det fest. Det är väl en tradition att festa på juldagen, det brukar aldrig bli av för i mitt jobb måste man nästan alltid jobba på juldagen. Nu har jag tur att få vara ledig så dagen ska spenderas på fest. Mamma och Pappa ska ta Wille så jag och Magnus ska kunna festa tillsammans. Det har vi bara gjort en gång sedan vi fick Wille så det ska bli riktigt roligt! Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar