lördag 17 december 2011

Städdag

Dagen har varit fylld av städning. Vilket är väldigt kämpigt när man har Wille. Han gillar att riva ur saker från dess plats. Det betyder att jag går och städar och Wille går efter mig och river ur allt igen. Det är ett evighetsjobb helt enkelt. Men för varje runda som jag lägger tillbaka sakerna så tröttnar han lite och hittar något annat att leka med. Så idag har jag nog städat hela lägenheten om igen ca 10 gånger. Tur att han inte kan tömma ur dammsugarpåsen i alla fall, för då hade jag nog gett upp.

Vi har haft några här som tittat på lägenheten idag, vi kanske ska byta med dom. De verkade intresserade så vi ska titta på deras lägenhet så snart det gick. Vi håller tummarna som vanligt!

Nu ska jag blåsa håret och göra mig ordning för jobbet. Jag ser fram emot det som vanligt. Det är ju bara göööör kul! :) Imorgon blir det dessutom julfest på Strömpis. Vi blir över 120 st på sittningen så det ska bli riktigt mysigt. Första året som några av oss från Cherry har blivit bjudna till Strömpis personalfest så det ska vi verkligen utnyttja. Party on.



 
 Lite pappamys mitt i städstressen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar