fredag 30 december 2011

Vaccinationsspruta mot vattenkoppor



Nu har jag bokat tid för Vaccination mot vattenkoppor. Jag hade ingen aning om att det fanns! Jag hörde ett rykte om att det fanns och sökte genast upp det och jo visst det finns! Jag har gått i flera år och oroat mig för den dagen då jag själv kommer få vattenkoppor. Vattenkoppor i äldre år är verkligen inte roligt har jag hört och ärren kan sitta kvar resten av livet. Nu ska Wille börja dagis nästa vecka, det känns som det är högre risk för han att bli smittad självklart. Jag vill ju kunna vara frisk och ta hand om honom när han mår som sämst så då måste jag skydda mig själv först. Känns jätteskönt att få det gjort, även fast det aldrig är kul att bli stucken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar