torsdag 22 december 2011

Hejja Brynäs

Igår var min familj här på besök. Så härligt att de kommer upp och hälsar på lite, då får man nya krafter och energi. Underbart. Pappa hade med en tröja till Wille. Självklart en Brynäs-tröja som han köpt när han var uppe i Gävle på hemmaarenan och tittade på match. På Bilden sitter Wille i morfars knä och gör tummen upp för brynäs :)



 
 Det är nog dags att klippa Willes hår snart, men jag har ingen aning om hur vi ska lyckas få han sitta still :) Är det någon som har några bra tips på hur ni gjorde?? För han har väl typ aldrig suttit still längre än 5 minuter. Kanske kan man klippa i omgångar? :)

Just nu sitter jag och skriver på mitt första arbete på sjuksköterskeutbildningen. Det var snabba puckar tycker jag att direkt bli indelade i grupper och ska skriva en inlämningsuppgift redan första veckan. Men det är skönt att komma igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar