torsdag 1 december 2011

Trisskalender


Jag har fått en triss-kalender av Magnus. Han vet hur tokig jag är i triss. Han är så söt! :) Dagens lucka gav ingen utdelning men vi hoppas i alla fall på vinster i några luckor. Kanske kan man gå plus minus noll i alla fall?

I eftermiddag åker jag till Skövde och ikväll efter jobbet åker Magnus också till Skövde. Helgen är här då vi ska ta vårt pick och pack och åka till Ullared. Där ska vi bo i en husvagn under natten. Vi är riktigt glada att det inte kommit någon snö i alla fall :) Kanske kan man lyckas hålla sig varma! Vi har packat ner vin så vi ska kunna värma oss med lite alkohol i alla fall och så köper vi väl några ölkörvar där nere att tugga på. Haha. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt :) Jag uppdaterar med bilder så snart jag kan!

Jag har tidsinställt julkalendern så att det öppnas nya luckor varje dag, så helt död ska inte bloggen vara. Håll utkik :) Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar