lördag 24 december 2011

Redo för Jul

Alla klappar är rimmade, lackade och inslagna. Allting är nerpackat i stora paketsäckar och vi har även packat våra egna saker inför helgen. Nu är det bara att ge Wille mat och sen tar vi bilden och åker mot Skövde. Ska bli otroligt skönt att komma hem lite. Mysa med familj och vänner. Äta gott. Ta det lugnt. Familjemys helt enkelt. Sen att det är jul också gör ju det hela ännu lite bättre. Jag älskar julen!!

Ni som undrar om vinnarna i julkalendern. Självklart kommer ni få reda på det. Men ni får vänta tills julafton :) Eftersom företagen ändå inte kommer hinna skicka ut vinsterna innan julafton så blir det som era egna julklappar. Så jag väntar med alla vinster och berättar det på julafton. Känner mig som självaste jultomten :)

Vi hörs! GOD JUL! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar