söndag 18 december 2011

Trött, trött, ack så trött

Trött trött trött i Morgonrock framför Datorn trots att klockan snart är 12.

 Idag är jag fruktansvärt fruktansvärt trött. Jag gick tidigare från jobbet så jag kom hem redan klockan 3.00. Men sen var jag tvungen att göra dagens lucka så jag kom inte i sängs förrän kl 4.00 och somnade inte förrän närmare 5.00. Jag kan inte göra luckan på dagen för Wille tillåter mig inte att sitta vid datorn längre. Det kanske ni märker då jag knappt hinner blogga. Får passa på nu när han sover en snabbis. Hur som helst. Wille vaknade igen kl 6.20. Så inatt har jag sovit nästan 1.5 timme. Trött, så fruktansvärt trött.

Ikväll är det julfest på Strömpis. Sen blir det Tomas Järvheden på Satin. Men ska jag vara ärlig är jag inte pepp alls. Jag är bara trött. Typiskt.

 Ps. Vilken enormt stor hand det ser ut som jag har på kortet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar