tisdag 13 december 2011

Vinterkläder

Jacka: Carlings: 1299 kr. Skor: Nilson 599 kr. Mössa: Carlings: 99 kr.
Äntligen har jag fixat vinterkläder! Jag har fryst flera vintrar i rad. Huttrat med skinnjackor, och tunna kappor. Detta året tog jag äntligen tag i det hela och bestämde mig för att jag har fryst min sista vinter! Denna vintern ska jag hålla mig varm. Så nu köpte jag en vinterjacka, mössa och skor! Skorna är väl iofs inte jättevarma, så jag ska faktiskt köpa mig ett par till som jag bara ska ha att gå promenader i som är riktigt varma! Har ni några tips på Sköna varma skor? Nu kan vintern komma, nu kan kylan bita sig fast, det gör inget :) Nu är jag redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar