måndag 12 december 2011

Årets Ängel


Detta inlägg råkade glömmas att publiceras. Tekniken krånglar. Så jag publicerar det nu istället :) ---Detta meddelande fick jag av Magnus idag! Späääännande var det. Och gissa vad som låg i paketet? :) Jo årets ängel. Ni förstår varje år får jag en ängel av Magnus, som jag kan hänga i julgranen. Jag har som tradition att ha olika kulor som alla har en betydelse och Magnus hjälper verkligen till med detta. Jag har tyvärr bara bilder på Ängeln från 2008 och 2009 och nu då 2011. Titta så fina dom är :)



Första ängeln jag fick 2008
Stenen ängeln håller i är min månads-sten. Maj.


Ängeln från 2009


Årets Ängel.
Detta blir nog min favorit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar