torsdag 22 december 2011

Julkalendern 2011 - Lucka 22


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Karin Herzog. De har massa produkter för ditt välmående och utseende. Alla av väldigt hög kvalité. Själv har jag testat några av deras produkter som motverkar celluliter och bristningar efter graviditeten och de är väldigt effektiva och jag kan absolut rekommendera dessa produkter! Just nu har dom extrapris på massa härliga paket som ni kan passa på att shoppa som en julklapp till er själva! :) Ni kan hitta paketen här.



1 : Svara på frågan: Vad kostar denna Eye Cream som ni kan vinna i dagens lucka hos Karin Herzog? (Obligatorisk)

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!
 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
22/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar