onsdag 2 november 2011

Dagens sysslor


 Nu var alla paket packade och klara och dags att gå och posta. Det är konstigt hur avslappnande och roligt jag tycker detta är. Det är superroligt att hålla koll på sina Auktioner, se hur buden stiger, lite nervöst, som att vinna högsta vinsten på lotto eller något (okej lite överdrivet). Sen att packa och klistra och vika och sortera. Ja det är precis sånt här jag älskar att göra mina lediga dagar. Låter knäppt, men är det någon som känner igen sig? :)

Nu är det dags att börja med dagens tråkiga syssla istället, tvätta kläder, vika kläder, stryka kläder, hänga kläder, pust och pust. Tvätta är bland det tråkigaste som finns! Men sen blir det träning!!! Ser fram emot det. Vill springa av lite oro och stress känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar