onsdag 9 november 2011

Härlig start på dagen, not

Godmorgon allihopa! Morgonen har fortsatt i gårdagens känsla. Jag jobbade inatt trots hemsk förkylning, jag glömde helt enkelt av att sjukskriva mig i tid för jag tänkte inte på att jag skulle jobba. Det är inte varje Onsdag jag jobbar så det sitter inte i rutinen. Så jag fick stå och jobba till 3 inatt. Sen när jag kom hem var jag helt speedad utav Ipren, Coca Cola och näsdroppar så jag satt uppe ett tag framför datorn. Kom i säng närmare 5 och blev sedan väckt i ren panik utav 3 Polisbilar och 2 Ambulanser som susade förbi precis bredvid mitt öra låter det som.



Wille vaknade självklart också utav dessa utryckningsfordon som ni kanske förstår, här på bilden ovan är en bild på Willes sovrumsfönster. Åh vad vi vill flytta härifrån NU!!! Wille sov endast 40 minuter och jag har försökt med både välling, vaggvisor och vaggning men ingenting fungerar och det enda han har gjort senaste timmen är bara att skrika och skrika. Det går inte att leka, det går inte att titta på TV, han är så trött så han inte vet vart han ska ta vägen och jag är sjuk och jag orkar inte!!!! Och Wille är också sjuk nu och han orkar inte heller. Så just nu är vi två väldigt trötta människor som håller på att bryta ihop här hemma. Härlig start på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar