torsdag 10 november 2011

Sovmorgon på Fredagar?


Wille sover länge på Fredagar. Jag har missat invägningen 2 veckor för att Wille har väckt mig efter klockan 10 två veckor i rad. Idag ställde jag faktiskt klockan på 8.30 för att se till så vi inte missade invägningen och mycket riktigt så var det klockan och inte Wille jag vaknade av. Jag fick väcka Wille kl 9.00 då vi var tvugna att göra oss i ordning. Vad konstigt att ett barn sover längre på just en dag i veckan när han annars vaknar runt 8 alla andra dagar. Vad kan det bero på? :) Jätteskönt tycker jag ju självklart, men konstigt!

Efter några dagar helt instängda i lägenheten för att jag varit sjuk så tog jag även idag orken till mig att ge mig ut till lekplatsen. Efter invägningen tog vi en snabb sväng förbi lekplatsen.Wille älskar rutschkanan mest av allt på lekplatsen och det blir oftast där vi blir hängandes. Vi åker inte så många gånger, vi står mest bara och hänger, och tittar på andra som åker. Det är roligast tycker Wille :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar