onsdag 23 november 2011

Dagisfrågor




Godmorgon! Idag fick jag en glad överraskning, jag hade vunnit en tävling inne hos Diana. 200 kr blöjcheckar. Det är verkligen perfekt :) Blöjor är fruktansvärt tråkigt att köpa, precis som strumpor eller dammsugarpåsar. Så att få lite gratis blöjor är ju bara perfekt! Tack Diana för en perfekt vinst :)

Idag ska jag och Wille gå till posten och posta lite paket med kläder som vi sålt på tradera. Denna omgången av Auktioner är jag supernöjd med! Jag fick några riktigt bra bud tycker jag :) Det är roligt. Sen ska jag sätta mig och starta några nya Auktioner också. Åh vad skoj! :)

I eftermiddag ska vi gå och titta på dagiset som Wille har fått, för vi har faktiskt fått byta! Magnus var och tittade på det andra dagiset vi fick och det var skräck sa Magnus. Det var bara 4 barn och lekplatsen var bara ett stort grushål. Så vi ringde för att få ett åt andra hållet stan istället och lyckades! Så nu har vi ett dagis mitt inne på drottninggatan i centrum, men dom har i alla fall en bra lekplats! Så i eftermiddag ska vi dit och titta inne på dagiset också och prata med förskolelärarna.

Vad ska man tänka på? Och fråga efter? Ni som är erfarna med dagis. Vad  tycker ni är viktigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar