tisdag 1 november 2011

Kvällsmat framför TV:n



Nu blir det kvällsmat framför TV:n. Idag har varit en lite stressad dag. Försov oss lite inför sjukhustiden vi hade men vi kom som tur var i tid! Wille skötte sig Så bra!! Han är så otroligt modig och stark! Sedan har vi packat paket som vi ska skicka och sen har vi lekt och lekt och lekt :)

Nu ska jag äta upp och sen ska jag sätta mig med alla vinnarna!! Det kommer ta rätt så lång tid eftersom det är många inlägg att kontrollera och bedöma! Så ge mig några dagar! Jag lovar att kontakta alla vinnarna så ni kommer inte missa något!!



Wille hittade en rolig gunghäst i väntrummet idag. Den var rolig tyckte han :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar