tisdag 29 november 2011

Jukalendern 2011



Nu är det snart 1 December och självklart kör jag en Julkalender i år igen! Det är väldigt mycket jobb som ligger bakom och varje gång jag gör någonting stort som detta så säger jag "Aldrig igen" men det är ju bara sååå himla roligt också :) Det är väl som när man säger på förlossningen "Aldrig ett till barn" men ändå skaffar folk fler barn och så förbannar man sig själv att man gav sig in i det igen. Livets gång :) Så på Torsdag kör vi igång med Lucka nr 1. Om ni är nyfikna på de sponsorer som kommer vara med så för ni bara muspekaren över bilden. Fick inte plats med alla så några är överraskningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar