tisdag 22 november 2011

Mammas inredning

Tillbaka i Örebro igen. Både skönt men också tråkigt. Åkte tillbaka en dag tidigare än vad som var planerat. Wille är fortfarande sjuk och det blir rätt så intensivt att inte vara på hemmaplan när han mår dåligt. Sen kunde vi inte träffa Rosmari och Astrid vilket var en av anledningarna till att vi åkte hem, då dom inte ville bli smittade. Så jag kände att det var bäst att åka hem lite tidigare helt enkelt. Det slutade med att jag blev inringd till Maxi så jag har jobbat hela kvällen.

Ville passa på att visa lite bilder från mina föräldrars hus, jag tycker Mamma har så skön inredningsstil, väldigt modernt, blandat med gammalt, blandat med rent av knäppa saker. Gotta love it :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar