söndag 20 november 2011

Tiny Village


Jag är en liten nörd och nu har jag verkligen fastnat i Iphonespel träsket. Jag har hittat en serie med lite olika spel. Tiny Village, Tiny Nightclub, Tiny zoo etc etc. Det är så skönt att ha någonting att göra när man väntar på någonting, medan köttbullarna steker, på lunchrasten när kaffet ska svalna, de där 5 minuterna i sängen innan man ska somna, bara för att komma till rätta. Ja men alla de där små stunderna som man har över i livet helt enkelt. Då många filosoferar och njuter av livet. Det är då jag spelar Tiny Village. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar