lördag 5 november 2011

gårkvällens Ladies Night

Igår hade jag superroligt! Vi började förköra hos Emelie redan klockan 17, hur ska detta gå tänkte jag, men det var ju inga problem, Emelie, Lisa och Maya hade börjat redan kl 13 så i deras ögon låg jag redan efter :)



Väl nere på Ladies Night sjöng vi singstar i någon monter innan showen och vi rockade rockring på något wee eller kinekt spel eller så. Sedan gick vi ner för att ta våra platser. Vi hade raden längst fram vilket var riktigt bra! Man såg ordentligt och hade bra benutrymme. Det tråkiga var att så fort vi ställde oss upp för att festa loss till musiken så blev vi nerknuffade av en vakt som sa till oss "Ni får bara stå när alla andra vill stå". Det förstörde lite utav stämningen. Hela showen var väldigt kliché aktig tycker jag. Det var ett gäng killar utan tröja som sitter och snackar om att "Jag lovar att fälla ner toalettlocket när jag har kissat" och flera tusen tjejer jublar. "Jag vill faktiskt inte alltid ha sex, ibland vill jag bara prata" säger brolle, och tjejerna jublar igen. Men seriöst? Är detta dom enda problem dom tror att vi tjejer har med våra män? Men jag måste ända säga att det fortfarande var en riktigt härlig show!

Efter showen drog nästan alla hem, chockad blev jag men jag Lisa och Maya gick vidare till Harrys. För oss hade ju kvällen bara börjat :) Men ännu en gång tappade vi lite folk då Maya bestämde sig för att gå hem och tillslut även Lisa. Själv var jag kvar och klockan var bara 00. Inte tänker jag ge mig än bestämde jag mig för och ringde till Emelie som jag visste även hon var ute denna kväll och hade varit på ladies night. Vi drog till Strömpis och fortsatte kvällen med att dansa och faktiskt ha riktigt roligt!

Tog ett EGO kort  på toaletten. Typiskt mig när jag är ute.

När vi började spela luftgitarr på dansgolvet så alla nykläckta 18 åringar tittade på oss som om vi vore deras morföräldrar då kände vi att vi hade fått nog. Nu var det dags att gå hem. Huvudet dunkade av huvudvärk, förmodligen vätskebrist, även fast det enda vi beställde i baren var vatten. Fötterna värkte värre än någonsin och vi var minst 5 år äldre än varenda kotte där inne. Ja som sagt, då fick vi nog :) Hur gammal kan man egentligen känna sig när man är 25 och som Emelie 23. Väldigt gammal kan jag då berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar