måndag 14 november 2011

Någonting jag har gått och blivit beroende av de här veckorna är CocaCola Zero. Jag älskar läsk och har alltid gjort det. Läsk har varit en av mina fiender också kan man säga för det är något som jag alltid har ett sug efter. Jag har aldrig tyckt om Light alternativen tills jag testade CocaCola Zero. Jag tycker det smakar lika gott som riktig cola om inte godare till och med. Det går åt minst 2 burkar om dagen här hemma. Det stillar sötsuget lite tycker jag, känns som man lyxar till det lite när man tar läsk till maten. Ändå innehåller det inte en enda point. Så gött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar