fredag 25 november 2011

Vinn valfri bok från Glimra Förlag


Jag tänkte starta en tävling här på bloggen som inte bara är rolig för att ni kan vinna en underbar bok utan denna tävling leder också till någonting väldigt fint! Om Glimra Förlag får över 1000 Likes på Facebook så skänker dom 10.000 kr till Friends! Sådana satsningar för välgörande ändamål tycker jag är otroligt fint och det vill jag självklart stötta i min blogg genom att starta en tävling där ni ska gilla Glimra Förlag på Facebook. Sprid även ordet så fler gillar så att Friends kan få 10.000 kr i kampen mot mobbning.

Vinst: Ni kan vinna valfri bok ur Glimra Förlags sortiment.



1 lott: Gilla Glimra Förlag på Facebook.Samt skriv vilken bok du vill vinna!

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin

obs!
Tänk på att skriva en ny kommentar för varje lott du tar!
I din kommentar vill jag ha E-post, eventuell länk till ditt blogg-inlägg, det nummer du fick som prenumerant på bloggen och även ditt namn på Facebook så jag kan gå in och kontrollera att du gillat! Glimra skickar inte ut vinst till någon som inte finns med på deras Gilla lista.

Tävlingen avslutas 4/12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar