onsdag 23 november 2011

Fonts

Tänkte tipsa om lite olika fonter som jag använder mig av när jag gör tävlingsbilder eller när jag vill piffa till någon bild med lite text. Klicka på fonten eller på länken under för att komma till sidan där ni kan ladda hem fonten. För att installera fonten på er dator gör ni bara så att ni klistar in den under Windows/Fonts på er dator.


 Fonten finns att ladda ner här
Fonten finns att ladda ner här 
 Fonten finns att ladda ner här 
  Fonten finns att ladda ner här 
 Fonten finns att ladda ner här 


 Finns det ett intresse att jag ska tipsa om mer fonts, brushes, tips och trix för fotoredigering och liknande? Vad vill ni i så fall läsa mer om? Tacksam för lite tips om vad ni vill ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar