måndag 21 november 2011

Locobase, Buzzador


 Nu har jag kommit med i ytterligare en Kampanj. Under sommaren brukar det inte vara så många men nu kommer det rätt så många på rad. Just nu är jag med i en kampanj där jag utvärderar Lovefilm. Hyr hem film och tittar på enkelt hem i brevlådan. Idag fick jag starta en ny kampanj och fick hem detta paketet med posten. Detta är verkligen så perfekt för mig nu eftersom min hy alltid blir supertorr på vintern!  Jag har fått några prover att dela ut också och jag tänkte dela ut några till er bloggläsare. Det är bara en pyttetub, men det är alltid nått. Skriv en kommentar med din adress och de fyra första får hemskickat en tub.

Vill du också bli medlem i Buzzador och få chans att testa massa produkter? Klicka på länken för att komma till sidan där du kan registrera dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar