onsdag 2 november 2011

Fibram five fingers


Godmorgon!! Nu har jag äntligen fått mina tå-skor och jag ÄLSKAR dom!!! Detta är de skönaste skor jag haft på mig någonsin. Jag är så himla glad att dom passade! Jag trodde mina tår skulle vara svåra att få att passa, dom är liksom korta och knubbiga. Men det gick smidigt! Det känns som att ha typ fingervantar på fötterna, bara att man inte behöver vara rädd för att skada sulan av att trampa på stenar eller inte ens glas.

Jag längtar så till vår/sommar då jag kan börja använda skorna utomhus. Nu får jag nöja mig med att använda dom här hemma. Det känns lite väl att testa på löpbandet första gången, det blir liksom gummi mot gummi och jag känner att jag säkert kommer snubbla. Så här hemma blir det, för att vänja mig. Så får vi se vad nästa steg blir :) Lovar att återkomma med ordentlig recension under våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar