torsdag 24 november 2011

Portfolio

Har lyckats lösa alla problem som har varit med designs hit och dit. Nu ska inget krångla och jag ser verkligen fram emot att börja göra lite fler designs! Här nedan följer min portfolio över designs jag hittils gjort. Hör av dig till Erikawilhelmsson@hotmail.com om du är sugen på ny design :)


Denna design gjorde jag till min vän Sofie Israelsson.
Hon ville ha någonting stilrent och enkelt med bilder från hennes hem.

Klicka på bilden för att se den större
Denna design var till Caroline Wilsson.
Hon ville ha en lantlig design med toner av ljusbrun, beige, gammeldagsrosa.

Klicka på bilden för att se den större
Denna design gjorde jag till mig själv med hjälp av andra!
Bakgrunden har min mamma gjort.
Getingen, flugan och tåget designade Agnes.

Klicka för att göra bilden större
Denna design gjorde jag själv till min nya blogg UnikaErika. Jag ville ha någonting enkelt, stilrent men ändå lite barnsligt och "Unikt".

Klicka för att göra bilden större

 Denna design gjorde jag till Caroline Wilsson. Hon ville ha något mer Rockigt fast med ljusa och neutrala toner. En enkel meny i toppen och med ett favoritcitat i headern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar