lördag 12 november 2011

Husvagn mitt i vintern



Nu har jag och Magnus bestämt att det blir en Ullared tripp innan Jul! Precis som förra året åker vi ner och försöker julhandla lite samtidigt som vi ska fylla på förråden här hemma. Ullared är perfekt för att fylla på förråd med tvättmedel, fryspåsar, sängkläder och allt annat sånt där tråkigt! Detta året har vi till skillnad från förra året bokat boende också! Och inte vilket boende som helst, utan det enda som fanns kvar på hela stället, en husvagn! hahahaha. Så den 3 december, mitt i förmodligen en fruktansvärt kall vinter så ska jag och Magnus försöka sova i en svinkall husvagn. Sen till råka på detta är Magnus över 2 meter lång och kan inte stå raklång i en husvagn! Detta kommer förmodligen bli en kväll/natt som vi sent kommer glömma och hur trötta och frustrerade och kalla vi än kommer vara kommer det nog bli väldigt väldigt roligt. Det får bli till att ta med oss några flaskor vin också, dels för att hålla värmen men också för moralens skull :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar