torsdag 17 november 2011

Triss rejs


 Vi fick hem Ica erbjudandena idag och såg att man kunde köpa 4 trisslotter och få 1 på köpet, och vi (läs: JAG) har kommit in i ett litet beroende på de här trisslotterna. Någon gång borde det ju vända eller hur? haha. Det är typiskt så man inte ska tänka! Spelberoende steg 1: Jag spelar bara för det är roligt, inte för att vinna pengar. Steg 2: Jag vill vinna tillbaka de pengarna jag förlorat, när jag spelade för att det var roligt och inte för att vinna pengar. Steg 3: Jag måste låna pengar för att vinna tillbaka de pengar jag förlorade när jag skulle vinna tillbaka de pengar jag spelade bort för att det var roligt och inte för att vinna pengar.

Jag vet hur den där djävulen känns och jag får väl erkänna att min trisslotts djävul inte är så farlig trots allt. Så nu ska här skrapas och förhoppningsvis kamma hem storvinsten. Fast mest för att det är roligt då självklart, inte för att vinna pengar. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar