onsdag 2 november 2011

Vinn 500 kr barnskobutiken


I väntan på att vinnarna från Goodiebagfinalen skall presenteras vill jag ju inte hålla er sysslolösa. Nu bjuder jag på en tävling som jag helst skulle vilja vinna själv. Barnskor! Wille behöver verkligen nya vinterskor men jag tycker det hela är en djungel och jag har supersvårt för att bestämma mig. Inne hos Barnskobutiken hittar ni hur många fina skor som helst så nu kan ni bara välja och vraka!!

Jag kan alltså glatt presentera Barnskobutiken som bloggens andra samarbetspartner! Hos barnskobutiken hittar du barnskor, strumpor och skotillbehör av hög kvalitet från kända varumärken. Nyckelorden är mode, kvalitet samt en bra och snabb service.

1 lott: Gilla Barnskobutiken på Facebook.

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin


Obs!
Skriv varje lott du tar i en ny kommentar!
Lämna E-post, eventuell blogglänk eller fb-namn.

Tävlingen avslutas 30 November!

Lycka till :)

Hälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar